FAQ - poskusite najti svoj odgovor
Kaj je Supplo.si?
Spletna trgovina namenjena podjetjem in organizacijam, ki so ali bodo postala stranke Radneske d.o.o.. Več o Supplo si lahko preberete TUKAJ.
Kateri izdelki so na voljo v spletni trgovini Supplo.si?
Trenutno so v spletni trgovini Supplo na voljo vsi izdelki iz prodajnega programa Radenske d.o.o..
Kdo lahko kupuje v spletni trgovini Supplo?
V spletni trgovini Supplo lahko trenutno kupujejo stranke, ki imajo z Radensko d.o.o. sklenjeno pogodbo o sodelovanju. Če želite tudi sami uporabljati supplo.si se obrnite na prodajnega predstavnika Radenske in z veseljem vam bomo pomagali.
Ali se moram za nakup registrirati?
Da. Za nakup na supplo.si se morate registrirati. Uporabniško ime (elektronski naslov) pridobite na podlagi poslovne pogodbe z Radensko d.o.o..
Zakaj ne vidim cen izdelkov?
Cene izdelkov so vidne samo registriranim uporabnikom, ki imajo sklenjeno poslovno sodelovanje s podjetjem Radenska d.o.o.. Če želite za naročanje uporabljati supplo.si se obrnite na prodajnega predstavnika Radenske ali nam pišite na info@supplo.si.
Kako se prijavim v spletno trgovino supplo.si?
V spletno trgovino se prijavite z elektronskim naslovom in geslom na tej povezavi. Za ureditev uporabniškega računa se obrnite na prodajnega predstavnika Radenske in z veseljem vam bomo pomagali.
Zakaj se ne morem prijaviti v svoj račun?
Predlagamo, da pozorno preverite ali ste vpisali pravilen elektrosnki naslov in geslo. Če še vedno ne morete dostopati do svojega računa, poskusite ponastaviti svoje geslo ali kontaktirajte našo podporo na info@supplo.si.
Kako lahko ponastavim ali spremenim svoje geslo geslo?
Svoje geslo lahko spremenite v nastavitvah svojega računa ali na tej povezavi.
Pozabljeno geslo lahko spremenite na tej povezavi.
Kako lahko naročim izdelke?
Naročanje izdelkov na Supplo je zelo enostavno in poteka enako, kot bi naročali v kateri koli drugi spletni trgovini, edina posebnost je, da se boste za naročanje na Supplo morali prijaviti.
V zgornjem levem kotu se prijavite s klikom na gumb “prijava”. Vpišite svoj elektronski naslov in geslo in morale bi se vam prikazati tudi cene izdelkov. Želene izdelke nato enostavno dodajte v košarico in za zaključek nakupa pritisnite na gumb “NA BLAGAJNO”. Nato izberete še naslov za dostavo in zaključite nakup z “Zaključi naročilo”.
Kako lahko spremenim vsebino košarice?
Količino izdelkov je najlažje urejati v sami nakupovalni košarici, kjer lahko enostavno prilagajte količino in odstranite izdelke, ki jih ne želite.
Kako plačam svoje naročilo?
Naročilo poravnate v skladu z dogovorom ali pogodbo, ki jo imate sklenjeno z Radensko d.o.o..
Kako vem, daje moje naročilo uspešno oddano?
Po potrditvi vašega naročila boste na elektronski naslov prejeli potrditveno sporočilo. V primeru, da elektronskega sporočila ne prejmete, predlagamo, da preverite še vsiljeno pošto. O statusu naročila pa se lahko kadarkoli pozanimate na elektronskem naslovu: info@supplo.si.
Kako lahko prekličem, spremenim ali dopolnim svoje naročilo?
Spremembe naročil lahko opravi samo naša služba za pomoč strankam, zato vas prosimo, da se v primeru, če želite v naročilu karkoli spremenit čim prej obrnete na naš elektronski naslov info@supplo.si.
Kdaj lahko pričakujem dostavo?
Trudimo se, da naročila obdelamo in dostavimo v najkrajšem možnem času. Po navadi so naročeni izdelki dostavljeni v 3 - 5 delovnih dneh. Če imate kakšno vprašanje glede stanja naročila, se obrnite na našo službo za pomoč strankam na info@supplo.si.